torsdag 19 december 2013

Throwback Thursday 1


Hrm.. Ja. Det är ju ganska populärt med s k "Throwback Thursday" - dvs att man på torsdagar delar med sig utav bilder på t ex hur man såg ut för flera år sedan för att visa förändringar på olika vis. (T ex väldigt populärt i träningssammanhang ).
Jag har vid ett flertal gånger funderat på att ta upp det här i bloggen, mycket för min egen skull då det är ganska trevligt att se att saker och ting "tar sig", så att säga.

..Dock måste jag ju erkänna att det samtidigt är lite läskigt..
Tankar som "Men herregud! Såg jag verkligen ut sådär?" och "Men kära nå'n.. Hur tänkte jag här?" dyker ju minst sagt upp mer än en gång. XD

 Så. I går spenderade jag ett antal (tre..) timmar med att gå igenom gamla bilder för att rensa ur en hel del, så jag tog tillfället i akt och plitade dit den här bilden.

Ehrm. Ja.
Jag kanske inte behöver säga så mycket, utan jag låter helt enkelt bilderna tala för sig själv.. oO
( På gott och ont.. )




=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar