måndag 6 januari 2014

Ett litet kollage och sammanfattning över 2013


En bild från varje månad som onekligen påvisar att 2013 års läppglans var #Sun glaze ifrån Wet N Wild, att blått tydligen är väldigt populärt och att jag faktiskt förändrat håret väldigt lite detta år. ( Jämfört med andra år då det varit både rött, svart och rosa mellan gånger ).


Utöver detta har jag publicerat flera hundra inlägg - 495 stycken för att vara exakt, publicerat mångt fler outfits än tidigare, länkat färre gånger till Elf men fler till andra ställen.

Jag köpte en domän (slams.se för er som missat det ^^) och beslöt mig för att joina ett affiliate-nätverk.
Det senare har inneburit att det, som ni märkt, dykt upp reklam på sidan. Något jag hoppas att ni inte tycker är dåligt då jag dels bara kommer länka till sidor som jag själv uppskattar och som jag hoppas kan vara till hjälp för er.
Jag ska inte förneka att jag även hoppas att få lite "lön för mödan".. För det tar helt ärligt ordentligt med tid att blogga ( mer tid än många tror! ) och jag lägger ner en hel del tid på att leta rätt på rabatter, bra priser och bra produkter till både mig och er. =)

 Jag menar inte här att "tigga om pengar" eller så, utan affiliate-länkarna och reklamen fungerar helt enkelt så att om ni väljer att klicka på dem för att hamna hos t ex Nelly.com och sedan gör ett köp i samband med detta, så hamnar en liten procent utav beloppet till mig. ( Som jag nästan garanterat kan säga kommer att gå till saker ni kommer kunna läsa om här i bloggen.. :P ) =)

 Så, ja.. Personligen så var 2013 ett år som tyvärr inte var det bästa.
Bakslag, hjärtesorg, förluster och fysiska skador har genomsyrat hela året. Som tur är har jag även fått väldigt trevliga minnen.. Men jag hoppas innerligt att 2014 innebär mindre skit och tårar, rent ut sagt - för att istället fortsätta uppåt.

 Jag önskar er alla allt gott som bara går, många skratt och mycket kärlek!
Jag vill även tacka er för att ni kommer hit och besöker mig.
Ni betyder mycket!



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar