torsdag 23 januari 2014

Försök att göra saker bättre


Det här med att möblera i en hall är inte alltid det lättaste.. Framför allt inte när sagda hall bebos utav ett snedtak - ett lågt sådant, dessutom. 
Det var den huvudsakliga anledningen till att jag (som i "min sambo fick skruva") satte bänkskivan längs med väggen från början. Detta har dock aldrig riktigt känts riktigt bra. ( Ja, inte bara positionen utav skrivbordet och så, utan själva hallen i övrigt ).

 Så. Vad gör man? Man möblerar om:


Nu önskas andra hurtsar under bänkskivan, sminklampor att sätta på var sida om spegeln (som nog egentligen dessutom behöver sitta högre.. får fundera lite på det där.. ) - och lite sådär som många sminkfantaster så önskar jag mig en Helmer. (Eller något lika snitsigt att ha mitt smink i..).

Fortsättning följer?

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar