onsdag 8 januari 2014

Lancôme Teint Idole Ultra swatch


Rensar upp bland mina bilder inför kommande ominstallation utav datorn min, varpå jag hittade en liten bildserie på Lancôme Teint Idole Ultra som inte blivit publicerad (eller redigerad).
Kanske inte de stiligaste utav bilder, men man ser ändå hur bra täckning foundationen ger! =)


Från Kicks hemsida:

Teint Idole Ultra ger en helt ny upplevelse av komfort. Den nya, ultralätta och fräscha konsistensen gör den enkel att applicera. När den appliceras med lätta svep över ansiktet smälter den genast in i huden. Resultatet är en slät, smidig och oemotståndligt silkeslen hud som är naturligt matt, utan det minsta spår av puder.

"Naturligt matt" vet jag väl inte om jag riktigt kan hålla med om, samt att jag nog måste säga att - åtminstone jag - behöver fixera den (liksom alla foundations) för att den ska sitta kvar ordentligt.
Då jag endast hade tillgång till detta lilla prov så kan jag tyvärr inte säga så mycket om hur den är på, men visst gillar jag täckningen och att den är dryg!

..måste faktiskt erkänna att jag blir lite sugen på den när jag ser bilderna.. oO

Pris? Vart?
455 sek för 30 ml hos bl a Kicks


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar