onsdag 29 januari 2014

Sunsilk Volumizing Dry Shampoo


Torrschampo-recension nummer två!
Denna gången kommer det ifrån Sunsilk och ska (likt alla torrschampon?) ge volym, fräschhet och vara räddaren mellan tvättarna.



Alltså, helt ärligt. Jag skrev det i förra inlägget om torrschampon och jag måste skriva det igen - Jag är nog torrschampo-idiot. Tyvärr.
Jag tycker inte att de ger någon volym och jag tycker inte att de gör att det känns värst fräscht heller.

 Det kan vara så att jag inte har något problem med särskilt fett hår mellan tvättarna.
Det kan vara så att jag använder dem "fel". ( Hur svårt kan det dock vara? Spraya i hårbottnen, gnussa omkring, klart - right? )
Det kan vara så att "fräscht" för mig enbart egentligen innebär "nytvättat" - vilket ju dessa små flaskor inte gör. De är ju inte riktigt till för det..

Men. Om jag nu ska försöka ge något relevant utlåtande så är åtminstone detta är bättre än det ifrån Lyko. Jag tycker dock inte att det ger någon volym - åtminstone inte någon som håller längre än några minuter. Dock har jag läst många goda recensioner om den här, så det kan vara så att jag är ytterst kräsen. ( Eller så har jag "fel hår", alternativt förväntar mig för mycket? ). =/

Pris? Vart?
Jag köpte min på Ica Maxi för kring 50-lappen (tror jag.. 54 kr?), men den kostar 64 kr hos Lyko
Innehåller 245 ml

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar