tisdag 28 januari 2014

Torrschampo ifrån Lyko


Det här med torrschampo är svårt.. Riktigt svårt.
Åtminstone för mig då jag faktiskt inte riktigt blivit kompis med dem - i alla fall inte än.
Jag kanske är torrschampo-idiot och totalt talanglös inom området, men jag begriper mig inte riktigt på dem. =(
Detta gör ju dock inte att jag ger upp hoppet, nej då! Så när jag beställde lite ifrån Lyko så passade jag på att klicka hem den här lilla flaskan:



Melondoft? Mjaeovars. Typ?
Gör håret fräschare? Mjaee.. Inte mitt i alla fall (men det tycker jag inte att så många andra gör heller..). Framför allt gav det verkligen inte "extrem volym" som det står i beskrivningen att det ska ge..
Nae. Den här var ingen hit, tyvärr.

Pris? Vart?
49 kr för 100 ml hos Lyko - men jag fick köpa det för 19 kr då jag köpte andra produkter också.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar