torsdag 27 februari 2014

Nails Inc #Victoria


Lacket jag ( och många - alla? - med mig ) fick i december månads Glossybox - #Victoria ifrån Nails Inc:


Tyvärr är jag inte direkt såld på detta.
Det är ett jellylack, vilket innebär att det ska vara lite som att titta på just jelly/jell-o ( gelé ). Sådana kan vara riktigt tjusiga, men jag vette tusan om jag tycker att det var så roligt just med detta lack. =/
Personligen tycker jag att det mest ser lite ofärdigt ut då det blir lite "flammigt" - Även efter, som jag har på bilderna, tre lager.

 I övrigt var det väl inte världens bästa pensel och torktiden var rätt lång - men jag är inte avskräckt ifrån märket i alla fall. =)

Pris?
Ligger på kring 149-169 kr/10 ml
Du hittar Nails Inc bl a hos Nelly och Halens


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar