torsdag 13 februari 2014

Vardagslyx!


Jag älskar paket - det vet ni nog vid det här laget. =D
( Menar.. Vem gör inte det? ^^ )
Dessutom har jag en ruskig tur som har vissa vänner som är jättesnälla och skickar mig en hög med smink-produkter för att jag ska få klämma, känna, testa och lämna lite utlåtande som tips och råd.
Jag är ju inte den som är den, menar jag.. Så självklart tackade jag ja när söta Johanna frågade om jag hade lust att prova lite produkter ifrån Oriflame.

 Detta är vad jag fann i mitt paket:



Foundation, puder, nagellack, läppstift, två mascaror och en kajal. Helt fantastiskt för en sminknerd som jag! ^^ ( och helt otroligt snällt! )

Mest troligt dyker det ju, som ni kanske kan ana, upp lite recensioner och dylikt här framöver.
Jag vill dock klargöra att det INTE handlar om något sponsrat inlägg eller dylikt! Dvs jag har inte fått dessa produkter som utbyte för inlägg, länkar eller något åt det hållet.

Om ni dock blir sugen på att kika eller rent utav beställa något redan nu så hittar ni Oriflames sortiment -  via Johannas "butik" - [HÄR]

Annars är det oriflame.se som gäller. =)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar