fredag 7 mars 2014

Dermalogica Precleanse = kärlek


Häromdagen skrev jag om fenomenet "saknar inte kon förrän..", ja.. Ni vet.
Och här har jag ytterligare ett klockrent exempel: Min återfunna kärlek till Dermalogica Precleanse:


Ni är säkert många som redan upptäckt det eminenta med denna lilla rengöringsolja, men om ni ännu inte gjort det: Prova den! Den är fantastisk! =D

 Den slår de flesta make up removers utan minsta problem och ja..
Seriöst.
Den är suverän. Den är verkligen det. =)

Som jämförelse:
Min rengöringsrutin annars är att först ta bort sminket med Lumenes Make Up Remover och sedan tvätta ansiktet två gånger med min rengöring ifrån Decléor. Rester utav foundation och liknande syns ändå på bomullspadsen då jag applicerar ansiktsvattnet.

Nu har jag t ex använt Precleanse och enbart tvättat ansiktet med renöringen EN gång efteråt - och ändå så är det inga rester utav foundation på bomullspadsen.
Su-ve-ränt! ^^


Pris? Vart?
Ja..
Den är tämligen dyr i vanliga fall.
Flaskan innehåller 150 ml och kostar t ex 455 sek hos Kicks, men jag har köpt den billigare hos t ex LookFantastic där den går på £33.20.

Nu sist så beställde jag dock ifrån den svenska siten BabyFace.se där jag hittade den för trevliga 339 sek!
Leveransen var dessutom snabb och allt verkar bra. =) ( Beställde på söndag e m och hade produkten på tisdag ).


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar