tisdag 4 mars 2014

Garnier BB Cream - Överraskande täckning!


Jag har testat flera s k BB-creams i butik på min hand och tänkt "Njjaaaaaaaaeee...".
Ni vet.. Jag är ju en sådan där tjej som (åtminstone mestadels och hittills) gärna vill täcka vartenda "misstag" i min hy, som eftersträvar full täckning utav sin foundation.

Dock börjar detta avta en aning, varpå jag beslöt mig för att öppna den lilla sachet som jag fått med i någon tidning.. Närmare bestämt en liten provpåse utav Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream Combination to Oily Skin i nyansen #Light - och döm om min halvchock när den täckte förjädra bra!

Övre bilden: (på skärmen sett) Högra halvan utav ansiktet har fått sig ett lager BB-cream. Märk väl hur rodnaden på mina kinder dämpats rejält!

Nedre bilden: BB-cream i hela ansiktet och även en liten släng utav Tikeis mineralpuderfoundation samt lite bronzer.

Både bryn och hår är alldeles nyfärgat på bilderna, ifall ni tycker att det ser lite.. Knepigt ut.. ;)

Jag kommer att försöka få till lite bättre bilder samt en mer utförlig recension efter att jag använt den ett tag..

..Men låt mig säga såhär:
Jag har redan köpt en fullstor tub efter min första applicering..
Det säger en hel del. =)

Dock! De behöver göra en som är ljusare.. =/
( Det ständiga problemet för en blekfis )

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar