onsdag 12 mars 2014

Problem med min Master Precise Eyeliner


Ett ganska stort problem, faktiskt.
Jag har tidigare upplevt det med min flytande eyeliner ifrån E.lf., men nu har jag även råkat ut för det på min Master Precis Liquid Eyeliner ifrån Maybelline - en annars rätt så bra eyeliner.

 Vilket problemet? När själva vätskan flyter ut ovanför tippen..



Förbenat irriterande, om jag får säga det själv.
Beror det på sprickor i förpackningen/pennan? Antagligen, men jag vet inte riktigt.
Hur som helst är det värdelöst och jag blir lite less i ögat när det händer. ( Läs: Ganska mycket less )

 Om man då bortser ifrån detta, är Master Precise en eyeliner att införskaffa?
Mjaovars. Den är verkligen inte tokig!

Spetsen är lång och smal men ändå tämligen fast. Den sitter bra under dagen och den ger ifrån sig en bra svärta. Det är lätt att applicera nära fransraden och den "berömda vingen" är inte heller några problem med att få till. Tippen håller sig dessutom fräsch och den har hittills räckt i ett par månader. ( Med frekvent användande, som ni nog märkt )

 Att den dessutom har ett trevligt pris på rek 99 sek  är även det rätt trevligt.
Dock måste jag erkänna att jag blir lite avskräckt ifrån att köpa den igen, just på grund utav ovanstående problem..


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar