söndag 2 mars 2014

Recension - BlowPro Ready Set Blow


Något som är typiskt för mig är att jag inte riktigt förstår hur bra produkter är förrän de är slut.
Ni vet. Typiskt "båset är tomt"-syndrom.. =7
Precis så är det med den här lilla tuben:




BlowPro är en serie produkter som ska göra vårt hår fantastiskt. Samtliga är värmeskyddande och det finns en hel hög med dem - Allt ifrån volym till lockar och smidighet.

Just denna tub är till för att ge volym samt att snabba på torktiden vid hårföning.
Om den gör sitt jobb?
Angående uppsnabbandet utav torktiden kan jag inte säga så mycket, då mitt hår vanligtvis torkar fort när jag blåser det.

Volymen, däremot, är helt klart en sak jag saknar! =)
Den är inte extrem, utan sådär lagom.. Men framför allt så är det hållbar, vilket gör att detta är en produkt jag rekommenderar. ( Och kommer att köpa igen ). =)

Om den är dryg? Jodå. Den räckte åtminstone i flera månader för mig vid daglig användning. ^^

Pris? Vart?
121 kr hos Lyko
135 kr hos Kicks


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar