måndag 19 maj 2014

Recension - H&M Salt Water Spray


Först: Jag är inte särskilt vass på vilka ingredienser som är bra/dåliga för håret. ( Jag lämnar det åt min svägerska frisören. ^^ )
Således kan jag inte säga så mycket angående ingredienserna i denna produkt - om de är bra, dåliga, skadliga eller liknande.
Jag kan bara säga att jag nu (för ett bra tag sedan, egentligen..) använt upp denna odyra lilla sak - H&M Salt Water Spray - och vad jag tyckte om den. So here goes:



Fördel: Man får rätt mycket för en tämligen liten peng. Frågan är dock om det ändå är värt det?

Jag kanske ska börja med att säga att trassligt hår både är och är inte min grej.
Jag gillar ett rufs, men avskyr när det är liksom kletigt och klibbigt, eller "för strävt". Av den anledningen är jag faktiskt inte helt säker på att det här med saltvattenspray är min grej.. =P
Jag gillar ju som att dra fingrarna igenom mitt hår och jag gillar när det håller sig rent länge - men vill ändå ha volym som håller. (Jag är alltså inte den mest okomplicerade kunden.. här heller.. oO)

Så. Med det sagt.
Hur funkar denna? Sisådär. Faktiskt så kan jag knappt komma ihåg resultaten, vilket måste innebära att den är rätt intetsägande? Kan verkligen inte påstå att jag är imponerad, även om den är billig. Lukten finns inte heller så mycket att säga om..

 Men jag kan säga detta: Det är inte en produkt jag varken saknar, upplevde tillräckligt starkt resultat utav för att den skulle lämna avtryck (eller minne?) hos mig. Däremot gillar jag inte riktigt känslan den ingav mitt hår (Lite väl klibbig? Applicerar jag verkligen rätt mängd? oO).

Summa summarum: 
Köpa igen?
- Nej.



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar