lördag 28 juni 2014

Recension - Rituals Yogi Flow duschgel


I en Glossybox för ett bra tag sedan fanns denna lilla raring att packa upp:



Som texten på flaskan lyder så är detta en duschgel som skummar - Detta vid kontakt med vatten och lite fysisk ansträngning ( Ja, alltså.. man må gnussa lite. Försökte vara lite fyndig. Sorry. =P ) - typ som en rakgel.
Resultatet är en väldoftande rengöringsprodukt som helt klart, fast liite oväntat, doftar i min smak och som är len och härlig att applicera.

 Den är dryg och känns mjuk och mysig. Hur återfuktande den är lämnar jag osagt - detta på grund utav, som ni nog vet, min hud är ovanligt besvärlig. ( Japp. Jag är en torrboll! )

Ingredienserna ska vara ayurvediska (gammal indisk läkekonst) och särskilt välgörande för kropp och sinne. Jag kan enbart svara för att jag åtminstone gillar produkten som den är och använder den mer än gärna. =)

Pris? Vart?
Rek 85 sek för 200 ml
Finns i Rituals egna butiker samt på deras hemsida [HÄR]


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar