söndag 8 juni 2014

Solskydd!


Ja!

 Din mamma har antagligen tjatat om det. Andra bloggare skriver om det. TV påpekar, nyheterna propsar och läkarna informerar.
Så även jag.

Solskydd.
Köp. Använd. Försök undvika hudcancer.

 Jag har själv varit den som tänkt "Nee.. då får jag inte färg lika fort! ='(" - Men vet ni?
Jag har nog blivit stor nu.
Nya tanken är nämligen "Jaa.. Jag kanske inte får färg lika fort (rött är ju liksom en färg som syns mer än vitt.. oO ), men jag kanske slipper bli sjuk - so here goes!".

 Just nu har flera butiker rea på produkterna, så passa på! =)
Själv var jag på Kicks och inhandlade dessa häromdagen:




Jag älskar doften och efter sol-krämen är ljuvlig! =D
Nu har jag även kompletterat med SPF15, ett läppskydd med SPF30 ifrån Nivea (20 kr på H&M!) plus att SPF30 även det finns i arsenalen! (Jag har även solskydd i mina ansiktskrämer)

Ta hand om er!
kram!


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar