torsdag 26 juni 2014

Throwback thursdag 5 - från maj 2010


God afton!

Efter elva timmar på salongen är jag lite mör - men glad! - i både kropp och hjärna. Har inte riiiiktigt haft tid att göra så mycket annat idag, men nu när jag sitter här framför datorn med en kopp chaga-té i näven, arbetandes på att varva ner inför läggdags, tänkte jag ändå att vi kunde blicka tillbaka lite. Bara sådär på skojs skull, samt för att tänka: "Shit.. Vad höll jag egentligen på med förut?" ;)

 Nejmen. Skämt åtsido. Utveckling är ett utav mina ständiga drivmedel (eller vad man nu ska kalla det).. och denna bild är helt klart ett bevis på att jag gjort det de senaste fyra åren. Åtminstone en skvätt.. ;)



Som motvikt såg det ju t ex ut såhär när jag försökte mig på kombinationen lila och gult senast ( 8 oktober 2013 ):



Nu ska jag tvätta av mig det smink jag skulle kunnat haft på mig idag..
Natti! =P


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar