söndag 20 juli 2014

Nya paletter ifrån Too Faced


Oh lordie, lord!

 Mitt lilla öga fick syn på en utav dessa godingar (Cat Eye) på Instagram häromdagen - och  nu när jag surfade in på Too Faced hemsida för att kika närmare på den, så upptäcker jag att det inte bara är en - utan tre nya paletter där!
Zomg! oO

 Ni vet ju hur svag jag är för dessa.. så ni kan ju tänka er att suget efter dem är rätt rejält.
I wants. I needs. ( Jag lovar. Jag behöver dem verkligen! oO )










Paletterna verkar inte ha dykt upp i Sverige än, tyvärr, och verkar dessutom bara finnas på Too Faceds hemsida (länk under varje bild).

 Paletten Cat Eye är med i deras höstkollektion, medan de andra två - Rock n roll och Country - är ifrån sommarkollektionen och båda kollektionerna verkade landa i butikerna i USA i juni. De två senare benämns som "ultra exclusive" på Temptalias hemsida.. och eftersom Too Faced inte skeppar utomlands så känns risken tyvärr överhängande att de kanske aldrig kommer hit.. =|

Paletterna går lös på $36 styck.. och jag hoppas verkligen att de blir tillgängliga för oss här med.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar