tisdag 24 maj 2011

Gammalt

Hej.

Även idag är jag hemma och snorar, men febern har gått ner och jag räknar med att kunna traska iväg till jobbet imorgon. Vad gör man istället? Bloggar och fixar bilder, såklart!

Jag har en sminkning här som jag tvekat att lägga upp i flera månader.. ( Den är ifrån den 27e januari ). Varför? Jag är inte riktigt.. Nöjd. Sminkningen i sig är väl egentligen inte dålig (?).. Men den stora ansiktsbilden är väl kanske inte helt.. Ehh.. Optimal? =7
( Ser ut som om jag är lätt drogad.. oO )

Hur som helst så tänkte jag ändå att jag skulle lägga upp den. Om inte annat så blir det ett bevis på att man inte alltid lyckas? =P ( Speciellt inte när man har lite bråttom då man ska försöka fota ).

Ögonbilderna tog jag ( som synes ) innan mascara och lösfransar applicerades, då ljuset höll på att försvinna.


Produkter använda:

Elf Eyelid Primer
Lila + Vit skugga ur Elf #Party Palette
MUS M/S #Sirocco
MUS C/S #Prestige
Lancôme Hypnôse Mascara
Lösfransar ifrån ebay

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar