Men vad i helvete?!
Ja. Ni får ursäkta mitt språk, men jag blir rent ut sagt förbannad när man får reda på att ett företag som så sent i förra veckan lovade leverans visar sig ha kursat!
Man blir dessutom förbannad när de inte kan meddela sådant till deras kunder på t ex deras hemsida. Eller Facebook. Fast okej då. De har ju skrivit det på bloggen:
Man säger inte att man kan leverera en produkt om man vet med sig att man inte kan det, det gör man bara inte. Jag kan förstå om man inte vill säga att man håller på att gå i konkurs, men man kan åtminstone hitta på något bättre i stil med "Vi ber om ursäkt, men i dagsläget kan vi inte leverera den önskade produkten".
Jag ångrar verkligen att jag beställde ifrån dem från första början, jag gör verkligen det.
Jag tycker dock mer synd om stackars Sofie som lagt ut 900 kronor i förskott för en beställning som hon aldrig fick. Hon har dessutom fått mail angående att de betalat tillbaka hennes pengar - något som tyvärr inte hennes bankkonto är överrens med.
Personligen har jag som tur är inte åkt på något sådant, men det är jävligt nog. =/
Detta förklarar dock fakturan jag nyligen fick där de tre foundations jag beställt är nollade. Jag i min naivitet trodde att det var för att det tog så lång tid, så att jag skulle få en ny på de tre som skulle komma i "efterskott".
Jag förstår nu att de aldrig kommer att komma.
Såhär gör man inte. Det gör man bara inte.
[Källa: Ratsit]
=^^=
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar