tisdag 3 juli 2012

Macadamia-tips


Hej!

Om ni - som jag - fallit för Macadamia-serien så har jag här ett hett tips:
Shoppa på Nordicfeel.se och tjäna en rejäl slant! =)
Det tänker åtminstone jag göra när jag ska handla nästa gång.. ^^





T ex så kostar 300 ml Moisturizing Rise 215:- hos Eleven, 230:-hos Lyko och 195:-hos Baresso.
500 ml Deep Repair Masque går lös på 380:- hos Eleven, 420:- (!) hos Lyko och 419:- hos Baresso.

Så ni ser. En jädra slant blir det! =)

Men kom ihåg nu! Schamponera två gånger, kör inpackning ( då och då, beroende på hur ditt hår är ) och efter detta balsam.
Dvs använt inte inpackning istället för balsam!
( Anledningen till detta är att inpackning och balsam fungerar på två olika sätt och är inte menade att ersätta varandra ).

Hej och hå, vårda på! =)


=^^=

2 kommentarer:

  1. Varför ska man schamponera två gånger? :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första schamponeringen löser upp smuts och fett som ligger utanpå håret, medan den andra går in mer på djupet ( samt säkerställer att håret blir ordentligt rent ). =)
      Prova och jag kan nog lova att du märker skillnad! ^^
      Dessutom kommer både inpackningens och balsamets vårdande egenskaper åt ordentligt när håret är renare. =)

      Radera