onsdag 18 juli 2012

Nagelpill och Instagram


Hej!

De senaste dagarna har jag sminkat mig väldigt lite, men jag har däremot pillat på lite med mina naglar.
Jag har t ex gjort mina första försök på både ombre/gradient nails och water marble ( jo, jag vet.. jag är lite efter.. oO ). Jag har dock inte redigerat de kameratagna bilderna, men jag har lagt upp dem på Instagram - så jag stal bilderna därifrån. =P ( Blogger är lite kass på att hantera mobilbilder i högre kvalitét utan att göra dem rutade.. oO )

Så här är de - Mina första försök.
Ombre-naglarna gjorde med två naggellack och en disksvamp.. Inte helt optimalt, tbh, utan nästa försök kommer att bli med smink-svamp. ( Lär bli bra mycket snyggare då de är mer finkorniga )
Lill- och ringfinger är dock gjorda med pensel - vilket var bra mycket trixigare och inte att rekommendera. oO




Och jo. Instagram var det.
Jag finns där, men som mitt personliga jag.
Ni får hemskt gärna följa mig eller bara kika lite om ni vill, men jag kan ju förvarna om att det läggs upp mer bilder på mat och hundar än på smink.. ;)

Användarnamn: slams_



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar