söndag 29 juli 2012

Tikei foundation mini-swatch


Hej.

Det var ett bra tag sedan som jag utlovade en swatch på de foundationprover som jag beställde ifrån Tikei för ett par månader sedan. Det som gjort att jag dragit ut på det är mycket det faktum att jag samtidigt lovade en jämförelse mellan andra märken och nyanser - samt en liten flytt till hus. =7
Har dock haft bilderna på enbart Tikei-proverna liggandes färdiga ett tag och jag tänkte att jag skulle publicera dem, även om jag inte fått tummen ur att fixa de andra bilderna än. Tänkte att det kanske kunde hjälpa någon.. =7

Så. Ingen recension eller liknande, utan bara ett par swatchbilder. Jämförelser kommer som sagt vid senare tillfälle. ( Ni vet.. När jag kommer mig för att fixa till bilderna, samt besluta mig för ifall de duger eller om jag måste göra om allt.. oO )

Bilden på proverna jag beställde.
Ögonskuggsswatch finns [HÄR]:


Foundationswatch:



Paketet jag beställde är "stort provpaket" och kostar 229 kronor exkl. frakt.


=^^=

2 kommentarer:

  1. Kan du inte recensera Edona.se's produkter? Vore kul att se hur de står sig mot Tikei. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har aldrig hört talas om dem tidigare, faktiskt.. Men de ser ju inte så tokiga ut. =) Tyvärr har jag inte råd att beställa därifrån som det ser ut nu, men ska ha dem i åtanke framöver! =)

      Radera