onsdag 1 augusti 2012

Äntligen!


..så fick jag tummen ur och beställde den produkten som jag egentligen borde beställt för flera år sedan, men som jag av någon outgrundlig anledning ( dumsnålhet? ) inte gjort:




Jag hoppas att den är så bra som alla säger och jag hoppas att den kan hjälpa mig lite på traven, då jag på senare tid känt att mina sminkningar inte är så bra som jag vill ha dem. =/ ( Ni vet. Skuggningarna/blendingen är kass.. färgerna blir fel.. blendingen är kass, skuggningarna är dåliga.. jag är kass.. det blir fel inte bra.. And so on.. )
Dessutom utnyttjade jag det faktum att man som Kicks-medlem nu har 15% rabatt på hela sortimentet och beställde ännu en sak som jag borde beställt för längesedan - MAC Blending Brush #217:


Bild ifrån Kicks.se


Det finns fler saker som ska förbättras inom en överskådlig framtid. 
Kvalitéten på sminkningarna är bara en del ( även om det kanske är den största delen ), och en annan del är kvalitéten på fotona här - varför jag i höst kommer att studera just media ( bl a med inriktning foto ) på skolan där jag tidigare studerade "Kultur och hantverk". =)

Så. Ja. Jag hoppas att ni inte tröttnar på mig och att förbättringarna inträffar så som jag tänkt mig dem. Håll tummarna för mig? =P

Kram!

=^^=

2 kommentarer:

  1. Passade också på att beställa MAC 217 med den rabatten och jag älskaaar den! Den är helt underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så roligt att höra. =D Hoppas att jag blir lika nöjd! ^^
      Jag har ju dock aldrig hört något dåligt om den.. =7

      Radera