söndag 5 augusti 2012

Fotosession - reklamjobb


God kväll!

Den här veckan har jag besök utav min farmor och farfar, varför det inte blir så mycket smink och dylikt ( och risken är även att nästa vecka blir lite tunn, då jag får besök utav min mor, far och bror ) - men jag tänkte att jag skulle visa upp några utav bilderna som blev då jag sminkade för ett reklamjobb! ^^
Bilderna finns på Krokoms Optiks hemsida - men här är portfoliobilderna:










MUA: Jag!
Fotograf: Benita Pålsson
Modeller
Nathalie Roos, Malin Hanning, Sanna Hestner, Michaela Backlund


Dessa bilder får ni inte låna och/eller ta/publicera vidare.


=^^=

4 kommentarer:

  1. Så jävla fina... Lycko you!
    Så jävla duktig är du. Kram kram!! <3

    SvaraRadera
  2. Du är galet duktig ska du veta! :)

    SvaraRadera