torsdag 2 augusti 2012

Kicks-leverans


God afton! ^^

Ville bara visa det som damp ner i min brevlåda idag ( som jag även visat upp på Instagram ):



Mina första MAC-borstar. Hoppas innerligt att de är så bra som alla säger! Oo
( Nästan nervös för att använda dem utav rädsla för att bli besviken.. =( )



Orly SmartGels startpaket med lampa och #Kiss The Bride gelelack. 
Nedan är första försöker ( kunde ju inte hålla mig.. )



Bättre och fler bilder samt en liten recension kommer att komma senare. Vill se hur gelen håller på naglarna innan jag skriver i ordning ett inlägg om det, istället för att dela upp det. =)

Penslarna ska även de recenseras.

Tills dess: Nattinatt! ^^


=^^=

2 kommentarer:

  1. Jag var lite likadan med min 217, rätt att den inte skulle kännas så speciell, men jag tycker verkligen den är grym! :D Berätta gärna vad du tycker om 239 sen också, är nyfiken på den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, skönt att göra! Håller tummarna för att det känns likadant för mig. =P
      Det ska jag göra! =)

      Radera