tisdag 4 september 2012

Rococo A Go-go


Men hej! ^^

Detta inlägget blir dedikerat till ett lack som följde med min senaste beställning ifrån TransDesign. Ett lack som var ännu snyggare i verkligheten än på bild och som snabbt klättrade upp på en favorit-position. =)
Lacket i fråga är det urläckra ( men ACK så svårt att fånga på bild ) Orly #Rococo A Go-Go, som härstammar ur deras Mineral FX-kollektion ifrån 2011.

Det är främst lila, men slår i både koppar, grönt och guld och är helt klart - i mina ögon - jättesnyggt. =)




Ni kan skymta skiftningarna på flaskan på ena bilden.. Men jag fann det riktigt svårt att få med. =(
Det finns andra som gjort det bättre. Exempel finns [HÄR].

På bilderna har jag lackat med tre lager ovanpå mitt smartgels-lager. Lacket är i stort sett täckande på två lager om man är skillad, men tre lager är att föredra. =)


=^^=

2 kommentarer: