lördag 26 januari 2013

SmartGels - både bra och

..ehum.
Först tänkte jag skriva "både bra och dåligt", men sen slog det mig att det mesta faktiskt är bra med Orly SmartGels. Faktiskt. =)
Visst. Naglarna skivar/skadar sig vid borttagning om man gör fel ( eller har för bråttom ), vilket mest troligt resulterar i - vilket ni kan se på bilden - att nageln går av. Trots gel-förstärkning.
Å andra sidan blir det just det - en förstärkning, vilket resulterat, åtminstone för mig, att jag har toklånga naglar längre period än jag någonsin tidigare haft! =) Jag måste ju t o m fila ner dem för att de blir _för_ långa. Ett fenomen som aldrig hänt mig förut. ^^
Dessutom tar det kortare tid att göra än en vanlig manikyr, håller tusan så mycket längre och.. Ja. Måste jag egentligen säga mer? ^^
Jag kan dessutom tilläggas att trots att de små flaskorna med lack osv är just det - små.. Så är det för nu i januari som jag behövde köpa nya. Jag har då använt "systemet" konstant sedan mitten på augusti.
Inte helt tokigt, må jag säga. =)
=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar