måndag 2 februari 2015

Long time, no see..


Nämen, hej!

Yes. Jag är faktiskt vid liv! =P

Som ni nog förstått med tanke på min obefintliga uppdatering här på bloggen, så har det varit fullt upp de senaste månaderna. =)

 För att fatta mig kort så har jag under de senaste månaderna inte bara blivit utbildad nagelterapeut, utan jag har även blivit salongsägare.
Nu i början utav januari så slog jag upp portarna till min egna salong som ligger belägen på Norra strandvägen på Frösön. Där sitter jag nu och tar emot mina fina kunder och har även nöjet att en dag i veckan dela lokalen med fina Maria på Jamtfin. (Hon sitter normalt annars på sin salong i Svenstavik).

I och med detta så har jag såklart byggt mig en liten hemsida där ni kan kika in om ni vill. ^^



Jag har även, sedan ett tag tillbaka, en företags/nagel-dedikerad Instagram för de arbeten och verk jag utför. Den hittar ni på användaren "deasskonhet" eller [här]. ^^
(..och den uppdateras en aaaaningen mer ofta än bloggen. ;) )

Sminkningar har jag faktiskt inte alls hunnit/orkat med (det är sant.. jag hade inte ens eyeliner på nyårsafton... oO ), så just de inläggen kommer dessvärre att dröja ett tag till.
Tills dess så hopps jag att ni uppskattar mina naglar och min väg framåt.

Resan har bara börjat..! ;)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar