lördag 4 juli 2015

Long time no see


..jaa ni..
Tiden går fort när man har mycket att göra. =7

Hej, förresten! ^^

 Nu är det snart precis fyra månader sedan jag var in och uppdaterade här sist. Fyra månad under vilka jag har haft det tämligen fullt upp. Ett angenämt "problem", dock - då det inneburit att jag haft mycket att göra på salongen min! =)

 Faktumet är att det går så mycket bättre än jag någonsin vågat hoppats på för mig med min "nagelkarriär" - något som jag verkligen vill belysa att jag är otroligt tacksam för! Må ju även säga att jag verkligen trivs men mitt yrke, min salong och mina fina kunder! ^^ (För darn, vilka fina kunder jag har! ^^)

 Sminkmässigt, då? Ja.. Helt ärligt har det inte hänt så mycket där. =/
Jag har sminkat mig extremt sparsamt (mestadels foundation, puder, bronzing+blush, ögonbryn och ibland mascara) det senaste året. Har helt enkelt inte orkat.. =/ (Framför allt inte under senhösten/vintern)
Sedan årsskiftet och ändringarna som det medförde så har jag dock haft liiite mer energi och faktiskt kostat på mig lite ögonskugga då och då. ;)

 Nejmen, skämt åsido - Sminket ligger fortfarande väldigt mycket på is, medan naglarna avancerar! =)
Jag har t ex bättrat på min utbildning genom att göra en komplettering till min grundutbildning på KN Nail Products i Solna, Stockholm - Något jag är rejält nöjd med! (Och varmt kan rekommendera!)
Detta innebär att jag nu har en mycket mer gedigen utbildning som är kvalitetssäkrad och godkänd utav SANSA (branschorganisation), så nu kan undertecknad utvecklas ännu mer! ^^

 Håret mitt, däremot, har gått från svart till blond. Ska se om jag kan få till en bild någon dag. =P

Anywho. Jag hoppas att det är bra med er och vill passa på att önska er en riktigt härlig sommar! ^^










=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar