onsdag 4 mars 2009

Dagens öga

Då jag redan skrivit ganska ( väldigt? ) mycket idag så blir det här inlägget superkort.
Dagens ögonsminkning ser alltså ut såhär:



Skuggor:
Once again, Viva La Diva x3. Från ögonvrån och utåt: Nr 2, 3 och 4.
Sedan är det faktiskt tre stycken skuggor ovanför det blåa. Den rosa-tonade är faktiskt ifrån rouge-paletten jag köpte igår utav Wet N Wild. Ovanför denna är det två ljusa skuggor ifrån Isadora-quartetten Golden Plum.
Eyeliner:
En svart, flytande eyeliner i "pennform" ifrån Oriflame - Eyeliner Stylo.
Mascara:
Åter igen min älskade Lash Blast. ( Covergirl Cosmetics ).

Då en utav mina kära vänner påpekade att hon tyckte den blev för klumpig på en utav mina tidigare bilder, tänkte jag här ge henne en chans att omvärdera. Jag har på denna bilden applicerat "endast" två lager. ( Normalt sett applicerar jag fler.. =P )

End for now!
=^^=

1 kommentar:

  1. Här ser det absolut bättre ut, även om det där inte är en mascara för mig. Den skulle slå i mina glasögon. ^^

    SvaraRadera