fredag 27 mars 2009

(Går)Dagens shopping!

Ja. Nya pengar insatta på kontot ( äntligen ) och självklart var jag tvungen att spendera åtminstone lite utav dem på nytt smink. ( Ska ju, som sagt tidigare, till Sthlm snart, men tänkte ändå uppdatera lite inför helgen.. )

Det var ju lite rea på sminkbutiken i Domus-huset här i sta'n ( tror de döpt den till Senses? ), så jag tog mig råd och införskaffade mig ett par ögonskuggor ifrån Max Factor. "Halva priset" är något vi Verkligen tycker om! ^^


  • Glitter primer ifrån Depend
  • Dubbeländad applikator, Depend (19 ynka kronor! ^^)
  • Nagellack ifrån Mavala #37 Gold
  • Ögonskuggor ifrån kollektionen Earth Spirits, Max Factor. #103 Barley Fields och #221 Fire Opal
Jag måste erkänna att jag är skapligt nöjd, faktiskt. Har inte hunnit prova någon utav produkterna än, men applikatorn känns åtminstone väldigt mjuk och skön. Nu återstår det bara att se ifall den ( och rester utav prylarna ) är någonting att ha, men det tror jag nog. ^^

Och som avslutning, en närmare kik på nagellacket och skuggorna.. =)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar