torsdag 14 maj 2009

MAC Style Warrior

Jepp.
MAC släpper en ny kollektion vid namn Style Warrior nu i mitten utav juni.
Precis som med Hello Kitty-kollektionen så är jag riktigt nöjd över att de släpper flera produkter i samma färgtoner. D v s läppstift, gloss, skugga och ibland även nagellack i samma färg. Sådant tycker vi om. =)
( Dock kan jag erkänna att ingenting ifrån Hello Kitty-kollektionen följde med mig hem ifrån Stockholm då jag var där senast, men det beror mer på bristen utav oändligt med pengar i kombination med andra val utav MAC's produkter, än på att de inte var fina.. )

Läppstift: Brave New Bronze, Purple Rite, Sunsational, Tribalis


Läppglans: Liberated, Fierce & Fabulous, Gold Rebel, Style Warrior

Hur som helst så ger jag Er här nedan länkar så att Ni kan få se fler bilder utav denna söta serie.
..Och kan man annat än verkligen tycka om de fina förpackningarna? =D

Ögonskugga: Bright Future
( Jag är kär! )



Länkar (engelska):
Produktfoton
Recension
Swatches

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar