fredag 15 maj 2009

China Glaze Summer Days

Ja, äntligen finns de att köpa i fysisk butik och inte bara på nätet!

Jag har vart väldigt sugen på lack ifrån China Glaze då jag både läst mycket gott om dem, samt dreglat ett otaliga gånger över hur otroligt snygga färger deras lack har!
..och nu har jag chansen att faktiskt se dem med egna ögon. Vart? På Kicks!
De har alldeles nyligen fått in sommarkollektionen Summer Days, bestående utav sex stycken tvärsnygga färger.
Dock fick jag höra utav en arbetare på Kicks att detta tydligen var det enda de skulle få in som det såg ut nu.. Så passa på!

Annars finns de på Eleven.se, tillsammans med många flera, snygga färger.
..Men personligen tycker jag att det är lite roligare att köpa dem i butik. ;)

Pris? 99:-/styck


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar