måndag 22 juni 2009

Box of joy!

För några veckor sedan satt jag med min mor och gick igenom sidorna på Head2toebeauty i jakt på nagellack. Man kan onekligen säga att vi fick lägga band på oss så att vi inte "råkade" klicka hem halva butiken..
..Dock lyckades vi ändå lägga 18 nagellack i varukorgen - Samtliga utav märket China Glaze. Jag beställde 8 stycken och min mor resten. ( Nu kanske ni förstår varifrån min kärlek för make up kommer? ^^ )

I torsdags fick jag hur som helst den efterlängtade avin i brevlådan och åkte självklart direkt in till sta'n för att hämta dem! Dock hade paketet "fastnat" i tullen.. Men man kan väl inte alltid ha tur? oO





Innehåll? Då jag skickat iväg mors lack så kan jag inte exakt identifiera dem nu, men här är beställningslistan:


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar