onsdag 27 maj 2009

Depend #157

Då jag fick syn på detta fina lack hos KillerColours så infann jag mig i en butik i måndags och köpte mig ett ex. Lacket jag pratar om är Depends #157 som släpptes nu i vår.
Vet inte om det är ett lack som kommer att vara kvar, eller om det kommer att försvinna om ett tag - Men det är hur som helst väldigt somrigt! =)


Hållbarheten? Jadu.. På mina naglar: Värdelös. Men det säger absolut ingenting, med tanke på att i stort sett alla nagellack sitter värdelöst på mina naglar. ( Och tro mig. Jag har provat i stort sett alla tekniker för att få det att sitta bra. Både med och utan hjälp utav utbildade nagelteknologer.. )
Hållbarheten på min mors naglar verkar dock helt okej!
Hon är inne på sin tredje kväll med sitt lack och det har inte rubbats en millimeter ifrån hennes naglar! ( Orättvist, eller hur? )

=^^=

1 kommentar:

  1. Det ser ut som den där underbara exotiska Soleroglassen smakade - med andra ord supersomrigt!

    SvaraRadera