söndag 2 augusti 2009

090722 - Fyrrinae EoTD igen

Ja. Det blir väldigt mycket Fyrinnae just nu, men det är ju för att de är så fina! ^^
Ni kommer dock inte undan från att få se ännu mera dylika, då jag nyligen klickade hem ännu ett packe med prover därifrån. Närmare bestämt 18 stycken! Denna gången försökte jag dock välja skuggor i lila och rosa toner, då senaste sändningen innehöll väldigt mycket blått. =)

Även en "liten" sändning med 13 prover ifrån Beautiful Girl Minerals är på G.
Jag har alltså två enormt roliga paket som jag väntar ivrigt på! ^^
( Frågan är bara hur jag ska få plats med alla i mina lådor.. )

Hur som helst. Jag ber lite om ursäkt för den dåliga bilden på dagens EoTD, men tyvärr var detta den bästa utav de jag hade. ( Dags för ny kamera, kanske? oO )
Den ger er dock en ungefärlig bild utav hur den ser ut.
Samtliga färger är ifrån Fyrinnae och applicerade torra.

  • Fools Gold i innre ögonvrån
  • We're all mad in here mot yttre ögonvrån
  • Curiouser & Curiouser i globlinjen och upp mot brynbenet, samt som eyeliner vid undre fransraden
  • Elven Dagger som eyeliner vid övre fransraden


Hoppas att ni tycker om det! =)

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar