söndag 2 augusti 2009

090802 - EoTD

Äntligen en EoTD som faktiskt är just det, Eye of The Day. =P
Detta är sminkningen jag i detta nu sitter med och jag måste säga att jag nog trivs ganska bra i den. ( Även om den där lite mer extrema sidan i mig tjatar att jag ska grabba tag i min eyeliner och plita dit lite streck, men ikke! )

Vad har jag då använt? Jo, gott folk. Dels detta:


..Vilket är läppglans ifrån MaxFactor i färgen Champagne Bath.
Ögonen är färgade med Elektro-Koi ( torr i globlinjen och upp mot brynbenet - fuktig på själva ögonlocket samt vid nedre fransraden, yttre kant ), samt Bifrost ( fuktig på ögonlocket och längs nedre fransraden ).
Båda ifrån Fyrinnae, varav Bifrost är ett gratisprov som jag så generöst fick med! ^^


Dagen till ära bjuder jag då även på en helhetsbild:


  • Foundation - Wet N Wild's mineralfoundation i puderform.
  • Concealer ifrån MAC
  • Bronzing powder ifrån Mist Stockholm ( - Professional Micro Powder Bronze )
  • Mineralize Blush ifrån MAC - Intenso
  • MaxFactor False Lash Effect Mascara, två-tre lager
  • Ögonbrynspenna ifrån WetNWild

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar