torsdag 20 augusti 2009

Mer inköp och swatches + EoTD!

-Varning!-
Långt inlägg! =P
-----------------------

*host*
Ja, alltså.. Jag tycker ju som sagt om att handla, vilket nog inte har ungått någon vid det här laget. ( Hey, vad gör man inte när höstkollektioner och reapriser ramlar in? =P )

Idag gick jag en liten snabbis på sta'n och vad skådade inte mitt öga på Sense @ Domus här i Östersund, om inte läppglans för 49,50.- ( minus 20% i medlemsrabatt! ), samt nagellack för ynka 20.- ifrån Isadora!
Läppglanset är Express Star Gloss #59, Reflecting Oyster.
Nagellacket är Wonder Nail #161, Golden Apricot - Varav det sistnämnda är mycket snyggare på själva nageln än i flaskan!
Har ännu inte hunnit testa glosset på mina egna läppar, men jag ger er ändå en hand-swatch här nedan. =)






Dessutom har jag självklart en sminkning att visa er! ^^

  • Fujiro över hela ögonlocket och upp mot brynbenet, med lite Freya i själva globlinjen, båda ifrån Fyrinnae.
  • Vanir, - Fyrinnae, applicerad med fuktad pensel som eyeliner. Jag grundade eyelinerlinjen med kajal #6 Ocean ifrån Viva La Diva.
  • Angelic, -BGMinerals, som highlighter
  • Lash Blash #Very Black, -Covergirl Cosmetics




Ansiktet, som dock inte syns speciellt mycket på dessa bilder, är sminkat med detta:
  • MAC Prep+Prime
  • MAC Studio Finish Concealer NW15
  • Miracle Touch Foundation #45, Warm Almond, MaxFaxtor
  • Loose Powder #1, FACE Sthlm
  • Micro Powder, Bronze, MIST Sthlm
Läpparna är målade med häromdagens inköp - Mini Moisturizing Lip Gloss #26, Mocca Pink ifrån Isadora.



..Och om ni har tagit er ända hit så är jag imponerad och tackar å det ödmjukaste! =D

~*~

1 kommentar:

  1. Åh tack =) jag skulle bli otroligt smickrad om jag nån gång hamnar på en målning =)

    SvaraRadera