fredag 21 augusti 2009

Leverans ifrån Baresso.se

Hej och Glad Fredag på er allihop! =)

Idag fick jag ett mycket trevligt paket i min brevlåda ifrån Baresso enligt en beställning jag gjorde sent i tisdags kväll, innehållande dessa godingar:



Schampo och Balsam ifrån Tigi Catwalk - Headshot.
Såhär står det om dem på Baresso's hemsida:

Heavenly Hydrating Shampoo
Få perfekt hår!
Denna himmelska formula kommer att fylla på ditt hår med fukt och glans. Blandningen av nypon och ginsengextract, veteprotein och aminosyror gör att håret ser friskt ut och känns sagolikt!
Reconstructive Intense Conditioner
Ditt hår kommer att kännas som silke!

Denna intensiva conditioner riktar in sig på områden som behöver mest av fukt och reparation. Lättviktsconditioner med silkeskänsla som är färgbevarande för färgbehandlat hår samtidigt som den stärker håret utan att tynga ned.
Som samtliga produkter jag sniffat på ifrån Tigi så luktar även dessa supergott! Ja.. Om man tycker om att lukta som tuggummi, d v s. ^^
Doften på dessa påminner om Hubba Bubba med mint.

Vad dessa godingar kostade?
399 kronor
för två stycken 750 ml förpackningar!

Som synes följde även två stycken Osis Dust It ifrån Scwartzkopf med hem. Har testat dem på dagens frisyr och efter några timmar sedan applicering så har jag fortfarande en massa volym i håret. =)
Visst känns det lite mystiskt invid hårbotten, men det kan jag leva med!

Betalade ynka 140 kronor för båda två! ( Sådant tycker vi verkligen om! ^^ )

~*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar