fredag 11 september 2009

Cowgirl Up!

Mese love this long time!

Jag vill börja med att säga att jag äntligen har hittat något som verkar fungera för mina naglar: - Ett lager underlack utav Mavala 002 - Base Protectrice Protective Base Coat under mitt lack, och ett lager utav Seche Vite över.
Mitt förra lack satt i TRE dagar utan att chippa eller flagna det minsta, trots både sminkborstrengöring, skurning utav både badrum och kök samt dusch.
Detta må kanske inte låta som något extremt, men för mig som är van att lacken flagnar efter ca 6 timmar utan att jag gör något elakt mot det - Så är det en sensation!

Hur som helst: Lacket jag nu har klätt mina naglar med är otroligt snyggt, men tyvärr kommer inte dess hela glans fram på bilderna.
Lacket jag pratar om är China Glaze's Cowgirl Up ifrån kollektionen Rodeo Diva Collection.




I love! =D

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar