fredag 18 september 2009

Depend #149

Nails of The Day för - åter igen - några dagar sedan. Dock tyckte jag väldigt mycket om dem.
Vilken färg det handlar om? Som topicen antyder så klart - Depend #149 - En mörk, kall lila med silverkänsla. För mig perfekt såhär till höstens sminkmatchningar.




Jag bjuder här även på en bild utav mina naglar i naturligt skick - Mest för att jag är så otroligt stolt att jag lyckats ( ibland med nöd och näppe! ) att hålla dem långa i en hel månad nu!
Dock är de på bilden lite kantstötta, och pekfingrets nagel har väl kanske inte en optimal form.. Men den var på väg att gå av.



Produkter som använts är:
1 lager Mavala 002 Base Protectrice Protective Base Coat
3 lager lack
1 lager Seche Vite Top Coat

Kan för övrigt meddela att denna kombinationen satt i hela TRE dagar utan chipning/flagning, vilket gör mig väldigt glad! ^^ ( Efter tre dagar bytte jag lack.. )


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar