onsdag 16 september 2009

Dior Jazzclub Collection

Hösten knackar onekligen på dörren och här uppe i Jämtland märks det extra mycket i och med det faktum att min termometer visar knappa 6 grader varmt (?) på nätterna..

Således tycker jag att det passar alldeles utmärkt att visa ännu en liten höstkollektion - Denna gången ifrån Dior. Såg denna alldeles precis hos Ligloss Bitch och blev kär! Jag fullkomligt älskar dessa färger och sminkningar! Sotade sminkningar är något som jag nog aldrig kommer att komma över. ^^ ( Liksom resten utav modevärlden? )


( Bilderna är tagna ifrån LipglossBitch - Gå dit! )


=^^=

1 kommentar:

  1. Aaah, den där första förpackningen känner jag igen för jag försökte öppna den vid spännet när jag för ovanlighetens skull var inne på Kicks. Det måste ha sett ganska roligt ut när jag konfunderad stod och bände i locket. =)

    SvaraRadera