måndag 16 november 2009

Queens & Swatches

Denna morgon ( förmiddag? ) fick jag hem en leverans med några provpåsar med ögonskuggor ifrån ett nytt ( för mig i alla fall ) sminkmärke vid namn Queens & Shadows.
Beställde i onsdags kväll tio stycken prover hos StinaMarkan.se och döm om min förvåning när jag glatt slet upp förpackningen och hittade hela tolv stycken prover! ( Tack så jättemassamycket! =D )

Självklart slet jag fram min Lumene Beauty Base Eyeshadow Primer på stört, smetade ut lite på min underarm och började måla.
Detta är resultatet:
( samtliga bilder är, som vanligt, klickbara för större version )

I blekt, molnigt dagsljus:

Färgerna är riktigt, riktigt fina. Både metalliska och glittriga ( just the way we like 'em! ).

I lampljus:

In English:
This morning I recieved a bag of sample baggies from a ( for me at least ) new make up brand called Queens & Shadows. They're found @ StinaMarkan and they're metallic, sparkling and beautiful! Just the way we like 'em! =D


=^^=

7 kommentarer:

  1. Jill och Kelly är mina favoriter! =)

    SvaraRadera
  2. Jag har Ronja och Ellen. (Och Melissa men den har jag inte testat än.) Jag är otroligt nöjd med båda. har du fått en favorit än?

    SvaraRadera
  3. Har inte riktigt hunnit utvärdera det än.. Men Kelly ligger verkligen bra till. Även Ronja fångade mitt hjärta. Tror att de kan bli en riktigt bra kombo. =)

    SvaraRadera
  4. Really, you should provide a list of sites where you buy pigments :-D
    V

    SvaraRadera
  5. PlatinumV - Actually there is a small list to the left. Right under my picture. ^^

    <3

    SvaraRadera
  6. :-D darling, I must be blind! Being everything in a foreing language, I hadn't check the only title in English :-P (shame on me)
    V

    SvaraRadera
  7. Hehe. Maby it was too close? ;)

    SvaraRadera