fredag 23 april 2010

Heavenly make up

Hej! =)
Idag kände jag för att göra en fin, vän och "len" sminkning och fokuserade lite på färger ifrån himlen och havet. Passade även på att använda några utav mina pigment som jag har liggandes då jag på sistone i stort sett bara använt färger ifrån min 88 Palette.
Passade även på att prova mina fransar som jag beställde ifrån Eyes Lips Face, och ger dem klart godkänt!
De var lätta att fästa och mjuka att ha på sig. =) Att de dessutom går på knappa 19 kronor gör ju inte direkt det hela sämre. ^^




Products used:

#Diva, BGMinerals
#Fujiro, Fyrinnae
#Jasmine, Queens&Shadows ( Much more sparkly than shown in picture )
#Twilight, BGMinerals
#The darkest purple in my 88 Palette in the globe line/outter V
Waterproof Eyeliner Pen #Plum, Elf - Applied with eyeliner brush
Mascara Intensifique waterproof, L'Oreal - Lower lashes
Fake eyelashes: #Dramatic, Elf



-----------------------------------
Once again - In English:

Hi! =)

Today I went with the colors of the sky and sea and used some of my pigments. ( Felt like I've been using only my 88 Palette for a while now, and I have alot of shadows that lies unused.. ) Hope you like it! I know I did. ^^



=^^=

3 kommentarer:

  1. Jättefina färger och fransarna är perfekta! =)

    SvaraRadera
  2. Åh denhär var verkligen underbar!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack till er båda! ^^

    SvaraRadera