fredag 23 april 2010

Swatch: Lily Lolo #Warm Peach

Då jag igår fick hem mina efterlängtade prover ifrån Lily Lolo som jag nyligen beställt, så har jag självklart redan hunnit prova en utav nyanserna. ^^

Detta är #Warm Peach som dock nog är lite för gul för min hy, men jag måste verkligen ge en stor tumme upp för täckningen! Jag har inte använt någon concealer eller liknande, utan enbart applicerat pudret med en kabuki-borste.
Awsome! =D





Just den här nyansen är aningen för gul för min hudton ( vilket syns väldigt väl på bild nr 2 ), men ack så fräsch jag känner mig! =D


=^^=

4 kommentarer:

  1. Har du testat Blondie? Den har jag och den är underbar!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju för mig att jag har det och när jag kikar igenom mina gamla inlägg så ser jag att den fanns med i listan över prover jag fick hem, men jag kommer tamigtusan inte ihåg hur det tedde sig mot min hy.. =P Stor bom, faktiskt!
    Men tack för tipset! Får ta och försöka beställa hem ett prov till så att jag kan göra ett nytt test. =)

    SvaraRadera
  3. This color is too yellow for u honey :( try a cooler shade

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know. The last sentence under the pictures translates "This color is too yellow for me..".

      Radera