tisdag 12 oktober 2010

Baby blue put her purple on

God afton! =)
Det kan vara så att ni tidigare märkt att jag tycker om lila, även om detta är en svag underdrift. Lila är faktiskt en utav mina absoluta favoritfärger, så det är inte helt konstigt att jag nu återvänt till ett hår som skiftar i denna nyansen.. ^^ ( Hade för några år sedan i stort sett bara den här färgen. Nu har dock L'Oreal slutat att tillverka/sälja den här i Sverige.. Så nu blir det tydligen till att byta.. oO )

Med anledning utav denna förälskelse så blir det således här en toklila sminkning. En sminkning som faktiskt bara innehåller två färger ( ja.. och två ljusa då, men i min värld räknas inte riktigt dom.. ;) ), varav den ena bara är i ytterkanten för att tona ut lite. Detta kan dock skippas helt om man bara vill använda sig utav en färg. =)



Skuggan är applicerad ovanpå Eyelid Primer och sedan kompletterad med Waterproof Eyeliner #Black, båda ifrån Elf. Mascaran är min trogna följeslagare Lashblash, Covergirl. =)




=^^=

4 kommentarer:

  1. Härlig carribean grön färg du fick på ögonen!!!

    SvaraRadera
  2. Hehe, grön? Hos mig ser den blå ut.. ;)
    Men tack! =P

    SvaraRadera
  3. Tror att Carin menar att de ser medelhavsblå ut, ögonen alltså. Det gör de nämligen för mig... och det är läckert.

    För övrigt älskar, älskar, älskar jag den nyansen på ögonskugga som du använt i grund. Sjukt snyggt!

    SvaraRadera
  4. Yvonne - Mjo, förstod det. Men på min skräm ser den mer gråblå ut. =P

    Hihi, tack! ^^ Då lär det bli en utav de självklara färgerna jag får sminka dig med någon gång! ^^

    SvaraRadera