tisdag 12 oktober 2010

DisneyTema - Madame Mim


Ja, alltså.. Det var ju egentligen igår som detta inlägg skulle publiceras ( och sminkningen göras ), men jag tänker skylla på att jag inte är helt kry i kombination med strulig internetuppkoppling.
Dock tog jag mig i kragen idag och plåtade ihop detta - Även om det kanske inte var riktigt såhär jag i mitt huvud hade tänkt att det skulle se ut. Egentligen. ( Se tidigare inlägg Här ).

"Dagens" Disney-bov är alltså Madame Mim ifrån Svärdet i Stenen, och såhär tolkade jag henne:




+ MUS High Tech Lighter #Platinum
+ MUS Cake Eyeliner #White
+ Viva La Diva Glitter Eyeliner #Pink


Besök Purity för hennes tolkning [länk] och andras [länk igen]!

=^^=

8 kommentarer:

  1. Din tolkning är helt klart min favorit!

    SvaraRadera
  2. Ih, vad glad jag blir, sötnos! ^^ *krama hårt*

    SvaraRadera
  3. Riktigt coolt ^^

    Hur gjorde du fransarna vita?
    Var det med cake eyelinern?

    SvaraRadera
  4. Jösses va snyggt :O Underbart :)

    SvaraRadera
  5. Men åh! Tusen tack, tjejer! Ni gjorde precis min dag! =D

    Andrea - Jepp. Efter lite meckande, så.. =P Hade ju varit enklare om jag hade haft en vit mascara, men det där fungerade ju också. =7

    SvaraRadera