fredag 15 oktober 2010

Dagens Disneyskurk - Magica De Hex

Dagens, och faktiskt den sista, skurken ut i Purity's Disney-tema är som ni ser ovan den kaxiga ankan Magica De Hex. En sminkning jag faktiskt hade oväntat roligt när jag gjorde. Ja, ända tills ögonfranslimmet fastnade på pincetten och jag började tappa glitterstenar överallt. ( Komihåglapp till mig själv: Köp annan pincett! )

Hoppas att ni gillar den, för jag vet att jag gör det. ^^





Produkter använda:


+ High Tech Lighter #Platinum, MUS
+ #Tempting Hensel, #Chlorophyl och #Electro-Koi - Fyrinnae
+ Waterproof eyeliner pen #Black, Elf
+ Lash Blast Mascara #Very Black, Covergirl
+ Lösögonfransar inhandlade på Ebay
+ Vita skuggan ur Brightening Eycolor palette #Drama, Elf



=^^=

5 kommentarer:

  1. Mycket snyggt!! Tänk om man fick gå runt så där varje dag utan att folk skulle kolla snett på en! Tänk vad roligt livet skulle vara! =)

    SvaraRadera
  2. Det blev så sjukt, jävla snyggt! Hoppas på att få se en efterhandstolkning av Ursula härnäst! =)

    SvaraRadera