torsdag 7 oktober 2010

Dagens Tema - Jafar



Som utlovat - En ursimpel temasminkning i Disney's Jafar-stil.
Eller ja.. Kopierade väl mest bara lite så som han ser ut ( och snälla, ignorera mina dåligt täckta ögonbryn. Jag insåg rätt hårt och snabbt att jag inte hade rätt produkter till detta.. och sen gav jag upp lite. =( )

Jag gjorde denna innan jag såg Purity's tolkning.. men när jag väl kikade skämdes jag lite. Huvva, vad duktig hon är!

Anywho - Här är jag.



Till nästa sminkning som är Maleficent ska jag nog sväva ut lite mer.. =P


=^^=

3 kommentarer:

  1. Det här ser jag fram emot! :D Däremot så ser Maleficent och Jafar tämligen likadana ut när man ser bilder så det skall bli intressant att se hur du kommer att tolka det! :)

    SvaraRadera
  2. Jaha, då köpte jag 9 bra och en dålig produkt! Kanon om jag får säga det själv. Och idag kom nån reapryl på 50%, men nu har ja gjort månadens shopping i sminkväg... =))) Kramis

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad coolt, vill också vara med, suger att jag inte har något internet hemma =(=(=(

    SvaraRadera