torsdag 7 oktober 2010

Tema - Disneyskurkar!

Imorgon släpper MAC sin kollektion Disney Villains här i Sverige, och lagom till detta så kom Purity på den fina idén att göra ett antal temasminkningar i just detta ämne. Hon bjöd även alla som vill att vara med och detta är datumen för de tänkta sminkningarna:


Tisdag 5/10 - Ursula (Den lilla sjöjungfrun)
Torsdag 7/10 - Jafar (Aladdin)
Lördag 9/10 - Maleficent (Törnrosa)
Måndag 11/10 - Madame Mim (Svärdet i stenen)
Onsdag 13/10 - Evil Queen (Snövit och de sju dvärgarna)
Fredag 15/10 - Magica de Hex (DuckTales)


Klicka HÄR för att komma till Puritys inlägg.


And I'm on it! ^^ ( Även fast jag missade Ursula-sminkningen, men jag planerar på att göra den i efterskott.. ^^ )
Checka även in hos Purity på dessa datum då hon kommer att publicera länkar till andra som ställt upp med idéer. ^^


=^^=

4 kommentarer:

  1. Kul att du vill haka på! =D Verkar dock som att Venomous Villains blir kraftigt försenad - kollektionen har inte ens kommit till centrallagret i danmark =/ NK i Stockholm kan möjligtvis få upp den imorgon dock.

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå åt väldigt mycket lila tror jag.. ;)

    SvaraRadera
  3. Självklart! Jag är ju ett tämligen gediget Disney-fan. ;)

    Mjahaja. Det lät ju faktiskt inte så jätteroligt. =/ Dock kan det, för mig, innebära att jag kanske hinner ta mig ner till Sthlm och inhandla lite innan de tar slut. Om jag har Tur.. oO

    SvaraRadera
  4. Alv - Haha, ja.. Det kommer det nog. ^^

    SvaraRadera